Informacja dot. wniosków o usunięcie azbestu
NABÓR DO 5 WRZEŚNIA 2014 !!!
Informujemy, że do dnia 5 września 2014 roku można składać wnioski o przyznanie w 2014 r. dofinansowania kosztów inwestycji z zakresu ochrony środowiska, polegającej na usuwaniu wyrobów lub odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Wojciechowice.
Wysokość dofinansowania wynosi 100 % nakładów inwestycyjnych.
Dofinansowanie na usuwanie wyrobów zawierających azbest będących elementami obiektów budowlanych , poprzez ich demontaż, transport i unieszkodliwienie mogą otrzymać :
-
podmioty niezaliczone do sektora finansów publicznych, w szczególności osoby fizyczne
-
jednostki sektora finansów publicznych będące gminnymi osobami prawnymi.
Niezależnie, osoby fizyczne mogą otrzymać dofinansowanie na usuwanie odpadów zawierających azbest pochodzących ze zdemontowanych z budynków mieszkalnych lub gospodarczych i magazynowych na terenie nieruchomości w wysokości do 0,35 zł za 1kg odpadów zawierających azbest oraz za demontaż, transport i składowanie odpadów zawierających azbest w wysokości 2 000 zł.
Wszystkie wymienione wyżej podmioty mogą uzyskać dofinansowanie przy spełnieniu łącznie następujących warunków :
-
zamieszkują na terenie Gminy Wojciechowice, a w przypadku jednostek sektora finansów publicznych są gminnymi osobami prawnymi, mają siedzibę na terenie Gminy Wojciechowice;
-
posiadają tytuł prawny do nieruchomości, w której zamierzają realizować inwestycje objęte dofinansowaniem,
-
złożą Wójtowi Gminy Wojciechowice wniosek o przyznanie dofinansowania wraz z wymaganymi dokumentami,
-
zrealizują w tej nieruchomości inwestycję zgodnie z przyznanym dofinansowaniem.
Wniosek o przyznanie dofinansowania usługi usunięcia wyrobów/odpadów zawierających azbest można otrzymać w siedzibie Urzędu Gminy Wojciechowice, Referat Rozwoju Gospodarczego i Rolnictwa, budynek B1, pokój nr 9, 10 lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Gminy Wojciechowice www.bip.wojciechowice.com.pl
WÓJT GMINY WOJCIECHOWICE
SZYMON SIDOR
Pliki do pobrania:
wniosek (*.doc) |